باند سارقان و مالخران سیم‌های مخابراتی در دام پلیس دشتستان 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۳ نفر سارق سابقه دار و یک نفر مالخر سیم‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ مهدی روان به روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در روستا‌های بخش شبانکاره وبا توجه به حساسیت موضوع، در اجرای طرح مبارزه با سرقت پیگیری موضوع به جد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام پلیس تصریح کرد: فرمانده انتظامی بخش شبانکاره با حضور میدانی و اشرافیت اطلاعاتی پیرامون این موضوع موفق به شناسایی سارقان ومالخر و دستگیری آنان شد.

سرهنگ روان به افزود: طی بررسی و تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد سارقان سیم وکابل‌های مسرقه را پس از سرقت به فردی با هویت معلوم ودر خارج از حوزه استحفاظی به فروش رسانده اند که پس از اخذ نیابت قضایی فرد مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهمین پس از دستگیری و مواجهه با ادله و مدارک موجود به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و با حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ روان به، در پایان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از شهروندان نیز خواست: برای پیشگیری از سرقت توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و ضمن همکاری با خدمتگزاران خود در فراجا هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.